Als je een brievenbus pakketje verzend via de Hoogvliet of AH doe je dat dan anoniem welke informatie komt de ontvanger te weten over mij?

Brievenbus pakketje verzenden Albert Heijn Hoogvliet

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Winkelen

Antwoorden (1)

Als je een brievenbuspakketje verzendt, hoef je je niet te legitimeren.
Maar via track&trace van het brievenbuspakketje kan de ontvanger wel zien waar het vandaan komt.

Toegevoegd na 14 minuten:
PostNL:
Met een Brievenbuspakje+ verstuurt u voordelig goederen die door de brievenbus passen. Een bijkomend voordeel van het Brievenbuspakje+ is dat u het standaard kunt volgen met Track & Trace.

Toegevoegd na 8 uur:
Als je geen afzender op je pakketje vermeldt, zal er op de track&trace "Afzender onbekend" staan.
SimonV
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt voor u goede antwoordt Wat kan de ontvanger precies zien dus de stad alleen bijvoorbeeld Amsterdam? Alvast bedankt! Groetjes!
Bordensteker
7 jaar geleden
Is Track & Trace dan niet een dienst die in beginsel alleen werkt naar de verzender toe, die met een bij het verzenden bepaalde code moet inloggen om het door hem verstuurde te kunnen volgen? Ik denk dat de ontvanger alléén iets te weten kan komen indien hij een code of zo rechtstreeks van de verzender zelf gekregen heeft.
SimonV
7 jaar geleden
Als je geen afzender opgeeft bij aflevering, zal de ontvanger bij navraag alleen kunnen horen van welk postkantoor het pakketje komt. @Bordensteker
Als de ontvanger zich bij jouw.post.nl geregistreerd heeft, kan hij altijd zien welke pakjes naar hem op weg zijn.
Daarvoor hoeft hij geen track&code van verzender te ontvangen.
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Toch niet alle pakketjes @SimonV.
Ik bestel regelmatig spullen online en het meeste word via de pakketdienst van postNL verzonden. Maar heel veel pakketjes krijg ik in de app niet te zien en ik krijg ook vaak geen track and trace code gestuurd. Mijn laatste ontvangen pakket in de app dateert van 14 februari. Terwijl ik intussen al een stuk of 3 andere pakketjes heb ontvangen. Waarvan ik voor 1 pakket moest tekenen. Ik heb het over alleen postNL niet DHL, DPD en die blauw gele waar ik ook met regelmaat iets van ontvang.