Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Ik ken Utrecht niet zo goed maar ik heb veel positieve dingen gehoord van dit winkeltje
http://souvenirsutrecht.com/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb gehoord dat www.utrechtsouvenirs.com een hele mooie nieuwe winkel heeft. Dit is volgens mij ook de populairste van Utrecht. Je vind de winkel op Lichte Gaard 1, Utrecht. Dit is naast de Dom toren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Naast Betsies Kookwinkel ligt een souvenirwinkel (Vismarkt 6), je kan daar makkelijk heen lopen vanaf de Oude gracht. Vorige week had ik een uitwisseling en met onze studenten zijn we in Utrecht op zoek gegaan naar souvenirs, omdat zij in Amsterdam niet geslaagd waren. We liepen naar de winkel naast Betsies Kookwinkel. Als je vanaf daar verder loopt, kom je er nog meer tegen. Je gaat dan richting de Dom!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing