Waar in Utrecht kan ik iets kopen en een flink bedrag bijpinnen?

Ik heb een bankpas waarbij het geld kost om contant geld te pinnen bij een geldautomaat. Als ik in een winkel iets koop en dat afreken door met deze bankpas te pinnen, is dat wel gratis.

Daarom wil ik contant geld "pinnen" door bij een winkel iets te kopen, bijvoorbeeld voor € 4,20, en dan de caissière te vragen of ze bijvoorbeeld € 154,20 wil aanslaan. Ik betaal dan met mijn pinpas, waarna ik van haar mijn artikel (van € 4,20) krijg plus € 150 uit de geldlade van de kassa.

In welke winkel kan dit nog? Liefst in Utrecht centrum of in de omgeving van Utrecht CS.

7 jaar geleden
in: Winkelen
3.6K
ronron1212
7 jaar geleden
Dat zal denk ik niet lukken maximaal is meest 50 euro.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bij de Gamma op de Steenovenweg kun je bij pinnen, of dat ook lukt met 150 euro weet ik niet. Vraag het in de grotere winkels waar geen pinautomaten op loopafstand zijn, daar maak je de grootste kans.
Cryofiel
7 jaar geleden
Die € 150 was maar een voorbeeld. Het gaat erom dat het meer is dan een gering bedrag, dus meer dan bijvoorbeeld slechts € 20. Bij de LIDL in Steenwijk was het geen probleem € 100 bij te pinnen. Bij de AH in Utrecht mocht het niet. Daarom zoek ik nu winkels in Utrecht waar het wel mag.
zondag
7 jaar geleden
Ik heb laatst 60 euro bijgepind in de Aldi maar dat was in Amersfoort. Vraag het gewoon. Ik meen dat ze tot 100 euro gaan als ze genoeg in de kassa hebben.

Antwoorden (1)

Meestal kun je bij Jumbo tot maximaal 150,00 extra geld opnemen bij de kassa.
Je kunt bij de kassa vragen of het op dat moment mogelijk is.

Toegevoegd na 4 minuten:
Is mij tot nu toe altijd gelukt.
Biltstraat 74 is dichtstbijzijnde Jumbo?
SimonV
7 jaar geleden
ronron1212
7 jaar geleden
https://www.jumbo.com/winkels?_ga=1.223780955.1960717676.1484418680