als je een winkelverbod hebt bij alle jumbos gaan dan alle jumbos echt checken of je nog een x binnen loopt?

ik heb vandaag iets gestolen bij de jumbo en had ook spijt. ik wou het terug leggen maar ik zag al een werknemer raar naar me kijken dus ik besloot om gwn snel door te lopen omdat ik bang was om het terug te leggen. toen ik weg liep vroeg een werknemer of ik mijn tas mocht laten zien. ik liet eerlijk zien dat ik iets had gepakt en was ook eerlijk om het feit dat ik het deed omdat ik geen geld had. uiteindelijk besloten de werknemers mij een winkelverbod voor 1 jaar te geven wat betekendt dat ik voor 1 jaar naar geen 1 jumbo binnen mag. ze hebben ook fotos van me gemaakt. betekend dit dat alle jumbos nu een foto van mij hebben en elke dag checken of ik weer terug loop?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik denk gewoon dat je in andere Jumbo's gewoon binnenkomt. Die beveiligers zijn daar echt niet mee bezig

Winkelverbod kan voor dat filiaal zijn maar kan ook voor alle filialen! Als jij iets ontvreemd hebt uit een winkel in bijv. Amsterdam en je krijgt een winkelverbod voor alle filialen dan mag je geen enkele stap in èèn van de filialen zetten. Doe je dat toch dan pleeg je huisvredebreuk en kan je onmiddellijk worden aangehouden en wordt je overgedragen aan de politie! Alleen er is wel een mogelijkheid! Winkels onderling communiceren nauwelijks over dit soort gevallen! Steel je wat in Amsterdam, dan durf ik te wedden dat je gewoon een filiaal in Rotterdam binnen kan lopen om daar je boodschappen te doen! En als er een foto van je verspreid is dan is de kans alsnog gering dat je tegen de lamp loopt! Medewerkers zien honderden gezichten op een dag! Gewoon een jaartje wegblijven uit die winkel dus!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100