Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar krijg je de beste oud aluminium prijs?

hallo, Ik heb een hele partij aluminium velgen liggen. Ik vroeg mij af waar je de beste prijs voor oud aluminium kan krijgen. er zijn heel veel kleine schroothandelaren die bieden 1.00,- per kilo, dit is natuurlijk waardeloos. De iets groteren bieden 1.20 .
friesland schroot bied bijvoorbeeld 1.20 hks metals Rotterdam 1.25 en Regeling in Kampen bied 1.32 per kilo
nu vroeg ik mij af wie bied nou het meest van Nederland? ik zit met heel veel kilo's die wekelijks weer terug komen. dus wil ik graag de beste prijs. 10 cent scheelt weer 100 euro op 1000 kilo

bedankt!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Winkelen
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Aluminium - ook oud aluminium - heeft een zogenaamde dagprijs ; de waarde kan dus van dag tot dag verschillen. Er zit wel wat verschil onderling in opkopers, maar dat is minimaal. De dagprijzen verschillen sterker.
Het is feitelijk een vorm van speculeren dus ; hopen dat je op het goede moment toeslaat.

Maar die prijzen boven een euro, daar had je beter op in kunnen gaan, Op dit moment zakt de prijs weer, en vandaag is die zelfs maar 70 cent de kilo voor oud aluminium. Misschien trekt het volgende week weer aan ?

http://aluminiumprijs.net/oud-aluminium-prijs.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding