In welke FYSIEKE winkel kun je CBD olie kopen?

Ik weet dat CBD olie bij vele webshops te bestellen is. Maar ik wil graag een echte winkel weten waar ze deze olie en andere varianten verkopen.
Alvast bdankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Winkelen
5.8K

Het beste antwoord

CBD-olie is verkrijgbaar bij "De Tuinen".
Je kunt hier de dichtstbijzijnde vestiging zoeken:
http://www.detuinen.nl/vestigingen.html/

Je kunt ook een reformzaak bij je in de buurt bellen en vragen of deze de olie heeft.

Ter info:
Medicinale cannabisolie (CBD-, THC- of THC/CBD-olie) is in Nederland verkrijgbaar op doktersrecept. De enige gecontroleerde producent in Nederland (sinds 2015) is de Transvaal Apotheek in Den Haag. De Inspectie voor de Gezondheidszorg controleert de productie en de verstrekking van dit product. Ook een aantal coffeeshops, smartshops en webshops bieden CBD-olie aan maar de productie ervan wordt niet gecontroleerd door de overheid.
SimonV
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heel erg bedankt voor uw antwoord!
Amadea
8 jaar geleden
Alleen heten de winkels van De Tuinen tegenwoordig Holland & Barrett.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja? Ik ben gister eind middag geweest en op de gevel staat nod de Tuinen. Misschien veranderen ze dat nog.

Andere antwoorden (1)

In de Bellamystraat 6 te Amsterdam zit een winkeltje dat verschillende merken Cbd olie verkoopt.