Hoe kun je regelen dat je pakje niet bij winkel A gedropt wordt, maar bij winkel B niet in jouw onmiddellijke buurt, maar wel beter, toegankelijker?

In winkel A is geen ruimte, staan veel extra verkoopplekken, waardoor de winkel echt "volgebouwd" is om meer omzet te draaien. Winkel B is een supermarkt met een goede ruimte om de "post" af te handelen. Voor iemand met een scootmobiel is het niet te doen om winkel A te moeten betreden. Zowel voor de klant, als voor de winkelier als voor de andere klanten is het niet handig, maar wel zeer ongemakkelijk en tijdrovend.
Hoe dit op te lossen?

Toegevoegd na 6 uur:
Vergeten te vermelden:
Het gaat om de KPN pakketdienst. Deze komt 2 keer langs en bij niet thuis wordt het pakketje bij een "winkel met post-service" gestald waar je het moet ophalen. Geen discussie mogelijk heb ik begrepen, of wel?

Toegevoegd na 7 uur:
Het is natuurlijk Post.nl.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Postnl adverteert met: http://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/bezorging-pakketten/ De tweede bezorgpoging waar en wanneer het u uitkomt Bent u niet thuis als wij uw pakket bezorgen? Dan proberen wij het standaard af te leveren bij uw directe buren. Lukt ook dit niet? Dan laat onze bezorger een bericht voor u achter. Hierop vindt u een ‘niet-thuis-code’: met deze code kunt u dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar u uw pakket bij de tweede keer wilt laten bezorgen. U heeft de keuze uit één van de volgende opties: Bezorging op een andere dag (tot 6 dagen vooruit te plannen). Op dinsdag- of donderdagavond bij u thuis* tussen 18.00 en 21.30 uur (1,95 euro). Bij één van de 2.600 PostNL locaties door heel Nederland. U haalt uw zending vanaf 15.00 uur de volgende dag op. Bij één van de 400 geselecteerde PostNL locaties waar u het pakket vanaf 8.30 uur de volgende dag ophaalt (1,95 euro). Op een ander adres* binnen Nederland, bijvoorbeeld bij familie, vrienden of uw werk. Ook hier kunt u tot 6 dagen vooruit plannen (1,95 euro). In de Pakketautomaat op een aantal grote NS-stations en Schiphol Plaza. Dus het zou mogelijk moeten zijn. Maar dan wel voordat het pakketje er ligt.

Ik raad je aan even te bellen met winkel A en de situatie uit te leggen. Waarschijnlijk kan je niet voorkomen, dat het pakje in eerste instantie in winkel A wordt gedropt, maar kan je wel winkel A vragen of deze ervoor kan zorgen dat je het pakje in winkel B kan ophalen. Maak in het telefoongesprek duidelijk dat dit in het voordeel is van alle betrokkenen en men zal er vast wel voor willen zorgen dat je het pakje bij winkel B kan ophalen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100