Waar kan ik een pyjamabroek kopen met koeienprint?

Ik heb al gezocht op internet, maar kan niks vinden. Het mag eventueel ook een hele pyjama zijn, maar de broek alleen is al voldoende.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Winkelen
1.3K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Google: pajamas cow print
Amadea
8 jaar geleden
Kennelijk alleen in China. In onze contreien zijn er alleen onesies met koeprint te koop.
Amadea
8 jaar geleden
Zit een legging erg strak? Of zou je die ook wel als pyjamabroek kunnen dragen? Zo ja, dan is deze leuk: http://www.zazzle.nl/cow_leggings-256357810058164535

Antwoorden (3)

Ik heb iets gevonden in België: http://www.beaulino.be/koe-pyjama-onesie.html
Het lijkt mij een heel pyjamapak, maar wordt als pyjama omschreven.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor het meedenken, maar dit is een pak uit 1 stuk. Ben echt op zoek naar een losse broek of 2 losse onderdelen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
#Schaar
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
hahaha oke sorry maar hier moest ik echt superhard mee lachen haha
ik heb een aantal sites gevonden waar je koienpyjama's op kan vinden.
de meeste zijn onesies of jeugd-pyjama's maar er zitten ook een paar leuke exemplaren bij.

ook zou ik eens gaan shoppen in de hunkemoller, op dit moment hebben ze geen koeien-pyjamas maar daar zijn ook vaak grappige pyjama's.

en misschien ook is in de L&L (lola en liza) gaan rondsnuffelen daar vind je ook vaak van dat sort pyama's en die zijn ook zeer goed van kwaliteit.

ik zou zeggen bekijk de sites is en ga eens wat winkels binnen.
ik hoop dat je vind wat je zoekt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
de foto's lukten ni sorry :)
Amadea
8 jaar geleden
In hoeverre is een witte stof met zwarte vlekken een koeienprint?
Volgensmij zijn er bij de Primark zulke broeken.