Mag je zomaar dingen verkopen via facebook?

Zo nee, moet je daarvoor dan een boete betalen, en indien het niet mag, wat kan je doen zodat het wel mag? Ik ben nog maar 15, de verkoop zijn juwelen, dus ben ik niet van plan om echt een bedrijf uit te bouwen, dit is gewoon als hobby! ;-)

Toegevoegd na 4 minuten:
De juwelen zijn allemaal zelfgemaakt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
alle juwelen zijn zelfgemaakt !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoel je niet sieraden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je bedoelt dan zeker sieraden...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dit bedoel ik, maar wij zeggen meestal gewoon juwelen, maar als jullie dit beter verstaan onder sieraden, zijn het sieraden ja :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zeker weten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat bedoelt u met 'zeker weten?'

Het beste antwoord

Facebook wil geen reclame etc in headers maar je mag zeker producten verkopen via facebook. Echter als je mensen spam(directe berichten) kan je account geblokkeerd worden. Facebook heeft niet het recht om boetes uit te delen. Het is theoretisch zelf mogelijk een webwinkel via een iframe een hele webwinkel facebook in te laden.