waar kun je de mooie schriften kopen van Clairfontaine?

Niet de kantoorschriften maar de mooie schriften die ooit bij de Bijenkorf te koop waren en ook wel bij een boekhandel in Eindhoven

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Winkelen

Het beste antwoord

Ik ken die schriften niet maar op www.vikingdirect.nl-
verkopen ze onder andere dit schrift.
Als je op Clairfontaine zoekt bij Google Afbeeldingen die zie je nog meer zaken die schriften van dit merk verkopen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zie afbeelding.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik had dus een foto bijgevoegd maar die is niet geplaatst.
Amadea
9 jaar geleden
Nee, dat werkt nog altijd niet. Je kunt de foto uploaden naar een site zoals nl.tinypic.com of mupload.nl , en dan de link ernaartoe aan je bijdrage toevoegen (beginnend met http:// en eindigend met .jpg).
Antoni
9 jaar geleden
Op www.vikingdirect.nl vind je producten van Clairefontaine, niet van Clairfontaine. Bij deze vraag is het merk tot nu toe blijkbaar verkeerd geschreven. Welke URL had je overigens willen geven, Mevrouwvandenberg? De URL die nu in het antwoord is vermeld, werkt niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni, het streepje achter nl moest weg en dan werkt hij dus wel zoals je zelf al hebt gemerkt. Ik kon het streepje niet meer verwijderen maar ging ervan uit dat vraagsteller wel begreep dat het streepje weg moest.
Antoni
9 jaar geleden
Oh, ik dacht dat je met "dit schrift" verwees naar een specifiek schrift op die website (en dat de bij dat schrift horende URL dus veel langer moest zijn), maar het is een verwijzing naar de afbeelding (die helaas ontbreekt).