Kan ik mijn kadokaart van O'chelle nog inleveren?

Ik heb twee kadokaarten van O'chelle, maar ik kan niet duidelijk vinden of O' chelle nog bestaat, laat staan of ik mijn kadokaart nog in kan leveren. Ik kan wel vestigingen vinden, maar geen website. Vandaar mijn twijfel.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Winkelen
1.1K

Antwoorden (1)

O'chelle lijkt inderdaad geen eigen website te hebben, maar via openingstijden.com kan je wel de vestigingen terugvinden. Klik er 1 aan in de buurt en je krijgt het telefoonnummer in beeld. Even bellen zou ik zo zeggen.