Waarom deelt een vrouw een sample van vrouwen parfum uit aan mannen?

Ik was aan het lopen in de stad en ik kreeg van een vrouw een sample van vrouwenparfum uitgedeeld, maar de vrouw deelde het alleen uit aan bepaalde jongens. Is daar een verklaring voor?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Winkelen

Antwoorden (2)

Ja, daar is een verklaring voor. Veel mannen kiezen de geur van hun vriendin/vrouw samen met haar, dit omdat de vrouw zelf de geur maar heel even ruikt en de man dit langer opmerkt als zij het geurtje draagt. Als jij het geurtje aan haar laat ruiken en het haar laat proberen, is er een kans dat zij, maar ook maar jij het lekker vindt. Als dat het geval is zal jij, als je haar een cadeau wil geven denken aan het geurtje, wat jullie beiden lekker vonden. Mannen besteden meer geld aan cadeaus voor hun vriendin/vrouw dan dat vrouwen dat doen voor hun vriend/man, of voor zichzelf. Dus is het vaak rendabeler iets aan de man te geven voor zijn vriendin/vrouw, dan aan de vrouw zelf.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dat er selectief werd uitgedeeld aan mannen is omdat een geurtje niet bij iedere doelgroep past. Daarom wordt er gekeken of de man of vrouw binnen de doelgroep past.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je reactie, dat is genoeg :)
Jazeker is daar een verklaring voor. Als een man een bepaald geurtje bij zijn vriendin graag ruikt dan zal hij wensen dat zij dat op gaat doen. Wanneer een vrouw zélf een geurtje kiest, dan is het maar de vraag of haar partner dat ook een aangename parfum zal vinden. Door het via hém te spelen wordt de kans vergroot dat er een heel flesje van het uitgereikte monster gekocht zal gaan worden.
Het specifieke soort jongemannen dat uitgekozen werd zal er wellicht op aangekeken worden dat hij graag een cadeautje voor zijn vriendin meeneemt.
Amadea