Dat is de in Rotterdam gevestigde webwinkel van Primera. Daar kun je dus alleen online artikelen kopen.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dus wat ze daar hebben hebben ze ook bij de Primera in mijn buurt?
Amadea
9 jaar geleden
In principe is bij de webwinkel alles verkrijgbaar. Bij de fysieke winkel kan je het direct in handen krijgen, maar is er kans dat iets uitverkocht of niet in het assortiment (meer) is.