Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik dit kaftpapier kopen?

Ik wou dit kaftpapier heel graag maar nu kan ik het nergens meer vinden overal is het uitverkocht het heet accessorize fashion kaftpapier

Toegevoegd na 5 minuten:
Als je het online kan krijgen of in een normale winkel maakt niet uit het geeft ook niet als het uit bijvoorbeeld Duitsland moet komen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Winkelen
751
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoi ik weet niet waar je precies dit kaftpapier kan kopen maar misschien kun je, omdat je de foto zo te zien van internet hebt;
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sorry ik drukte al op enter maar ik wilde zeggen dat je misschien op zoeken op afbeelding kan drukken en dan meer formaten en dan als er meer zijn kun je via een afbeelding misschien op een website komen van een winkel die het heeft
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je al ergens gevraagd of ze het misschien nog voor je bij kunnen bestellen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het komt oorspronkelijk uit Engeland. Misschien moet je het op een Engelse site zoeken.
Amadea
9 jaar geleden
Het is alleen in Nederland te vinden. In andere landen hebben ze wel schriften en mappen met dat motief, maar geen kaftpapier. Ik zou gewoon effen roze of lila kaftpapier kopen dat erbij precies bij kleurt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

nee, ik kan het nergens in voorraad vinden.
Zo te zien heb je het eerder bij Paagman gekocht, maar daar is het dus niet meer leverbaar.
Wat je ook nog kan proberen is www.vandijk.nl die heeft deze ook gehad.
Maar ik zie het niet staan momenteel. Maar misschien hebben ze nog wel wat.

Toegevoegd na 5 minuten:
probeer anders http://bruna.quantos.nl/ Die heeft/had het ook.
dat is een groothandel.
Maar dan moet je misschien wel een winkel hebben of via een winkel bestellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb onlangs een bijna soortgelijke kaftpapier gezien in de Colruyt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kun je daar ook online bestellen of heb je een link
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb het zelf in een supermarkt colruyt gezien, je kan altijd eens kijken op www.colruyt.be

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding