deze site betrouwbaar?

is deze site vertrouwbaar om spullen te kopen?
http://www.dreadspullen.nl/index.php

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Die webshop zou best eens betrouwbaar kunnen zijn. Ik heb de indruk dat al die spullen niet zo duur zijn, een fysiek adres wordt vermeld in "contact", en in de FAQ wordt keurig vermeld dat je spullen binnen 14 dagen mag terugsturen. Verder ziet de site er ook verzorgd uit. Ook kan ik niet zo snel klachten vinden via Google.

Maar, als ik het goed heb, hebben ze geen enkel keurmerk. Dat zou een minpuntje kunnen zijn. Omdat er genoeg spullen te koop zijn, die heel goedkoop zijn (zelfs onder 1 Euro), zou je het gewoon eens kunnen proberen met een kleine bestelling. Je betaalt dan natuurlijk wel portokosten, maar als het misloopt, ben je maar een paar Euro kwijt. Gaat dat allemaal goed en naar wens, dan kun je altijd nog eens iets duurders bestellen. Succes!