Is er een winkel waar ik edelstenen kan aanschaffen? Zie uitleg

Beste lezers,

Ik ben op zoek naar een winkel waar ze edelstenen verkopen (het liefst in strengen), die ik kan bezoeken. Een winkel met wel een grote voorraad.

Het moet geen website (kan overigens wel), maar het liefst wil ik het materiaal zien met eigen ogen, voordat ik iets koop/bestel.

Weet er iemand een winkel (het zou fijn zijn in de omgeving van Gelderland, maar er buiten is ook goed) waar ik edelstenen kan kopen?

Denk hierbij aan bloedkoraal, maansteen, onyx, toermalijn etc.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Winkelen

Antwoorden (1)

Het beste kun je kijken op een stenenbeurs, dat is veel goedkoper dan in winkels, en de keus is enorm.