Verkoopt een drogisterij drukverband?

*geen idee welke categorie, sorry*

Ik bedoel hierbij de kruitvat, etos etc. Het liefst van die goede elastische.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Winkelen
3.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bel ze morgen eens op.
Amadea
9 jaar geleden
Ja, dat doen ze.
Ivana
9 jaar geleden
Of de apotheek. Een echte drogist zeker, maar aan het kruidvat twijfel ik. De Etos wel, dat is nog een echte drogist.
Ivana
9 jaar geleden
Ik zie nu dat je een elastisch windsel bedoelt. Een drukverband is om bloed te stelpen en iets dicht te drukken. Dat is wat anders.

Antwoorden (3)

De Action heeft het (voor weinig). Het is weliswaar geen drogist, maar omdat je 'etc' schrijft, hoop ik dat je iets aan het antwoord hebt. Het is dat elastische drukverband in een felblauwe kleur.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Prima antwoord! T is niet van dat plakkende spul toch?
paulus811
9 jaar geleden
Ehh ja, het plakt vanzelf maar niet aan de huid.
ik weet dat Kruidvat het sowieso ook verkoopt, bij de pleisters, gewoon rolletjes elastische zwachtel. Van Hansaplast (niet de goedkoopste, ik weet het) zijn ze prima
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Iedere serieuze drogist heeft een afdeling met verbandmiddelen. Drukverbanden verkopen ze daar dan ook in verschillende maten. Daarnaast kan je hiervoor uiteraard ook bij een apotheek terecht.