Waar kan ik het goedkoopst daglenzen kopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Winkelen
Amadea
9 jaar geleden
Niet doen. Koop ze bij een goede opticien, want je moet nog lang goed gebruik kunnen maken niet je ogen!

Antwoorden (2)

Het kan bij de Action, maar pas, dit is slecht voor je ogen. Misschien moet je het aan je opticien vragen?

Toegevoegd na 21 seconden:
maar pas op*
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waar je jouw daglenzen het goedkoopst kan kopen is afhankelijk van de soort daglenzen die je draagt. Meestal is Hansanders het goedkoopst maar die heeft lang niet alle daglenzen. Je kan op deze site (http://www.lenzen-vergelijken.nl/daglenzen) kijken om te zien waar je lens het goedkoopst is minst hij er tussen staat.

Veel succes Aaron