hoe zo moet je bij de supermarkt coop all je gegevens in vullen alls je een kortings kaart wilt?

Ik Was vanavond in een supermarkt coop ik moest echt all me gegevens in vullen het kon niet anoniem zei dat balie meisje

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Winkelen

Antwoorden (2)

Zo wordt het mogelijk om je later commercieel lastig te vallen.
9 jaar geleden
Dat is de deal: jij verkoopt je privégegevens voor de korting die zij vervolgens bieden.

Maar wanneer je een adres verzint dat niet bestaat (neem b.v. een niet bestaand huisnummer uit een wel bestaande straat, voor je e-mail zou je een spam-vanger kunnen gebruiken. B.v. www.mailinator.com is een goeie) dan wordt dat in de praktijk gewoon geaccepteerd en ben je alsnog 'anoniem'.

Officieel mag het niet, maar het werkt wel.