Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom is Harry Piekema nooit te zien bij programma's als DWDD of Pauw en Witteman?

Harry Piekema is die man van de AH reclame

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom zou hij dat dan doen?
Antoni
11 jaar geleden
Ene J. Dorsey schrijft als reactie op een artikel over Harry Piekema en de reclame van Albert Heijn op http://reclamewereld.blog.nl/varia/2009/02/22/supermarktmanager-harry-mag-niet-geinterviewd-worden-van-albert-heijn het volgende: "Zijn verhaal is ook niet zo belangrijk, dan krijg je te horen dat hij het heel leuk vindt allemaal, er leuk mee verdient, dat het onverwachts was in zijn carriere en dat hij vaak op straat wordt herkend enzovoorts. Nou en."
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vroeg me ook al af waarom dat een interessante gast zou zijn. Je ziet toch ook nooit acteurs uit andere reclamespotjes bij dat soort programma's? Voor mij zou dat in elk geval absoluut geen reden zijn om te gaan kijken. Ik denk zelfs eerder een reden om niet te kijken, of de andere gasten moeten wel héél boeiend zijn.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Hij mag van Albert Heijn niet worden geïnterviewd, om de mythe dat deze man geen acteur is, maar werkelijk bij Albert Heijn werkt, in stand te houden.

" (...) de verklaring van de AH-woordvoerder: ”We willen de illusie laten bestaan dat Harry in een van onze filialen werkt.” " is te lezen op deze website: http://reclamewereld.blog.nl/varia/2009/02/22/supermarktmanager-harry-mag-niet-geinterviewd-worden-van-albert-heijn

Toegevoegd na 14 minuten:
Die mythe werd echter al doorgeprikt door een optreden van Piekema in het televisieprogramma voor kinderen Willem Wever op 3 februari 2010: http://www.distrifood.nl/Formules/Algemeen/2010/2/Einde-van-de-Piekema-mythe-DIS135334W/
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Yup... na Cthulhu, Gilgamesh en Arthur hebben we nu ook de AH mythe... +
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Overigens heet hij "Supermarkt manager van Dalen" Dat is de naam die ze hem bij AH gegeven hebben. Er stond ooit een heel artikel over hem in het blad "AH" dat het personeel van Albert Heijn krijgt/kreeg. Hij word ook gebruikt voor de opleiding dvd's van Albert Heijn. Zo jammer dat die filmpjes niet op Youtube staan, van ze zijn briljant!
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing