Waar in Rotterdam kan ik Mentos kauwgom [potjes met 100.stuks/ 150.gram] kopen in de smaak "Breeze mint"?

Gekocht bij AH, uit het assortiment, gekocht bij de Jumbo, uit het assortiment...
Wie weet waar, in welke supermarkt in Rotterdam, Mentos Breeze mint nog verkocht
wordt in potjes?

Toegevoegd na 2 uur:
EXTRA
Waar in Rotterdam _Noord_ of _Centrum_ maar in ieder geval niet ZUID / Beverwaard of Ridderkerk ... dat is te ver en onbekend terrein ;-)))

Toegevoegd na 22 uur:
Dank je!
In nood dus online bij AH te bestellen of bij de XL winkel.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen
SimonV
10 jaar geleden
Ik zie 'm niet meer bij mentos staan, maar misschien kijk ik verkeerd: http://www.mentos.nl/overview/producten/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja ze staan er nog wel bij SimonV. http://www.mentos.nl/product/mentos-gum-breeze-mint-medium/ Misschien dat je contact met de site op kan nemen en het vragen of zij weten waar je het nog kunt kopen jodokus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja Maria, dat is de volgende stap, mateloos irritant dat het ineens niet meer te koop is, althans hier in de buurt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zijn er geen andere kleine buurtsupers bij je in de buurt die het misschien wel hebben?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien, ik ga verder zoeken!
Bovendien moet het niet bloedduur zijn natuurlijk.

Het beste antwoord

Het wordt verkocht bij de Hoogvliet: http://www.hoogvliet.com/product/mentos-chewing-gum-breeze-mint
Op de Rhijnauwensingel 227-237, Rotterdam - Beverwaard.

Toegevoegd na 1 uur:
Het is bij Albert Heijn wel online te bestellen: http://www.ah.nl/appie/producten/product/wi159603/mentos-gum-breeze-mint
dus het lijkt mij dat ze het dan in de XL-filialen in elk geval te koop moeten hebben. Zit daar niet een van bij jou in de buurt?
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea, technisch een goed antwoord! maar ik heb er niets aan, helaas... Ken de hele Hoogvliet winkel niet eens, is in de praktijk te ver.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij toeval kwam ik online de aanbieding bij 't Kruidvat tegen, navraag vertelde dat zij regelmatig deze reclame hebben, maar anders dus niet in het assortiment... vreemd hoor, maar goed ik heb het gevonden en ingeslagen tot de volgende actiefolder ;-))
Scheelde ook een slok op een borrel qua prijs!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed antwoord, zoals gezegd.