Hoe wordt de korting van de c1000 keiharde korting actie verdeeld tussen de c1000 en de deelnemende formules, oftewel wie betaalt deze actie?

Weet jij het antwoord?

/2500

De C1000 kan tijdens de duur van de actie deze producten voordeliger inkopen. De fabrikant van de producten biedt de producten exclusief voor de C1000 goedkoper aan tijdens de actieperiode. Zodat de leverancier deze korting tijdens de actieperiode goedkoper kan leveren. Zowel de C1000 als de leverancier, als de fabrikant hebben hier profijt van. De fabrikant dat meer mensen dit product leren kennen en in de toekomst ook voor dit product kunnen gaan kiezen, de leverancier door de grotere omzet en de C1000 door meer omzet, omdat klanten op acties afkomen en dan waarschijnlijk meer boodschappen bij de C1000 meenemen. De actie wordt dus grotendeels betaald door de fabrikant en voor een kleiner gedeelte door de C1000, die een gedeelte van de kosten voor reclame op zich neemt (er wordt ook een gedeelte van deze kosten betaald door de fabrikant). Ook zijn er meer kosten aan personeel tijdens zulke acties, de vakken moeten vaker bijgevuld worden en meer kassa's moeten open zijn tijdens de actie.

Voordat de actie begint koopt C1000 voorraden in en koopt deze in met veel korting omdat ze heel veel kopen. Dit is eenmalige korting van de leverancier. Als deze actievoorraad op is dan is het aan C1000 om bij te kopen voor de normale prijs of niet. Soms wordt er een deal gesloten met de leverancier en C1000, maar dat is eenmalige deal en deze deal wordt niet openbaar gemaakt. Nu zijn sommige C1000 winkeliers ondernemer en deze kunnen intekenen op een actie of niet. Dus het kan zijn dat lokaal extra acties zijn of dat een lokale C1000 niet met een landelijk actie mee doet. Of op basis van op is op mee doet en intekent op de minimale mogelijke voorraad.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100