krijg je haaruitval als je te vaak de stijltang gebruikt?

ik gebruik het nu al 3 weken bijna elke dag en merk dat ik veel haar verlies...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
4.6K

Het beste antwoord

Het is normaal dat je ongeveer 100 haren per dag verliest. Deze laten los, zonder specifieke reden.
Ik denk ook niet dat je haar extra kan gaan uitvallen door gebruik van de stijltang. Wat wel kan, is dat je haar afbreekt of verbrandt en daardoor heel droog wordt. Dit gebeurt niet wanneer je een stijltang hebt met keramische platen en wanneer je de juiste beschermende en verzorgende producten erbij gebruikt. Deze producten beschermen je haar tegen de warmte van de stijltang en verzorgen het optimaal.
Je mag alleen nooit je haar nat straightenen. Echt nooit! Eén keer is al te veel. Door de warmte van de tang en het vocht op je haar, droog je je haar heel erg uit en in het uiterste geval kan je het verbranden. Keramische platen die ervoor zorgen dat het vocht in je haar behouden blijft en je haar dus mooi glanst en langdurig steil blijft.
Je kan extra vitamine B supplementen slikken die ervoor zorgen dat je haar van binnenuit ook wordt versterkt. Merk je dat je haaruitval niet afneemt, dan bestaan er eveneens producten (shampoo en een speciale lotion) die je haarwortel steviger in de hoofdhuid bevestigen, waardoor je haaruitval afneemt. Dit is een kuur die je moet afmaken en dan neemt je haaruitval zeker af en zal die waarschijnlijk ook wegblijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thnxs ik gebruik ook haarproducten maar vond het raar dat er de laatste meer haar uitviel dan eerst..