Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kun je nagel treatment dingen kopen ?

Want ik heb dat nodig, maar kan het nooit vinden !!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen
757
Ritsuka
10 jaar geleden
Volgens mij Action
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik vind jouw vraag niet erg duidelijk ..... wat voor produkten zoek je dan specifiek ?!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dat is bij iedere drogisterij te vinden, van eigen merk, tot de topmerken. Onder andere Herome heeft een groot assortiment. Maar ook DA eigen merk bijvoorbeeld. Ga eens kijken en laat je hierover voorlichten. Vertel je budget, zodat zij daar rekening mee kunnen houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedoel je treatment als in verzorgende oliën of iets voor hele beschadigde nagels?
Als je het laatste bedoeld, vind ik Trind Keratin Treatment een aanrader, deze producten zijn online te koop.
Verder kun je inderdaad verzorgende producten kopen bij de drogisterij, vooral Douglas en Ici Paris XL hebben een goed assortiment nagelproducten.
Als je budget wat lager is zou ik kiezen voor Herome van de Kruidvat of verzorgende producten van Essence (héél budget-proof!)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding