Waneer zijn de btw vrije dagen van de mediamarkt (2014)

Ik wil een laptop kopen en mijn vriend zij dat het je het beste bij de btw vrije dagen kon doen. Maar waneer zijn de btw vrije dagen van de mediamarkt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen
Amadea
10 jaar geleden
Eind januari is dat meestal.
Utrecht
10 jaar geleden
Je kan een laptop beter ergens anders kopen: veel goedkoper...
zoek en vergelijk bijv. op kieskeurig.nl
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou er niet intrappen. http://kassa.vara.nl/discussies/discussie/vadetail/weg-met-de-btw-actie-mediamarkt/
Computoon
10 jaar geleden
"BTW-vrij" is onzin. Onzin die echter nog steeds gebruikt wordt in advertenties.

Het beste antwoord

zoals eerder gezegd is:
''Dat geven ze niet van tevoren aan. Anders zouden veel mensen wachten met de aanschaf van nieuwe dingen en verkopen ze in de weken naar de aanbieding toe helemaal niets.''
en meestal toen ze dat maar 1 keer per jaar, rond januari. dus het is of, net geweest, of het komt binnenkort.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Eigenlijk NOOIT !!! De media markt moet gewoon btw berekenen en doen dat ook . Mogelijk geven ze je wat korting wat zeer interssant kan zijn . Maar nee de media markt is bij mij weten ( nog ) niet boven de wet gesteld en moet ten alle tijden Btw berekenen en afdragen . Dus sorry nooit btw vrij . Vaak maken ze gewoon een aanbieding en met een leuke naam . Laat je niet door mooie praatjes verleiden check altijd de prijzen nu en straks vergelijk ook met de concurrentie . Ja wat al gezegd nu zijn er wat slappe tijden ,januari, februarire maart . Maar ze kunnen ook af wachten tot dat het vakantie geld brand in de zakken om je dan te verleiden met een leuke slogan . Dat is in mei . Succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tijdens de 'BTW vrije dagen-actie' geeft Media Markt wel degelijk 21% BTW op alle artikelen. Op sommige producten kun he normaal nooit zoveel korting krijgen (bijvoorbeeld een Apple computer).
Computoon
10 jaar geleden
Nee. Men geeft korting en hanteert daarvoor het percentage van de btw. Maar met de btw heeft het niets te maken. Die betaal je altijd. Het nieuwe, lagere bedrag is ook inclusief btw. Onbenullige marketing dus.