Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bij welke winkels kan ik het hele jaar door sterretjes kopen?

Graag met een link is wat makkelijker ;) en als je die niet kan vinden gewoon de naam ;)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen
24.8K
Amadea
10 jaar geleden
In Nederland niet, want dat is wettelijk verboden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij de meeste feestwinkels.
Ik weet het omdat ik ze zelf gekocht heb voor een verjaardagsfeest om ze op de taart te zetten ipv kaarsen.
Ik moest toen wel 10 pakjes tegelijk in een doos kopen omdat ze geen losse pakjes verkochten.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij Koidream Veenendaal kunt u het gehele jaar terecht voor Kindervuurwerk zoals: Party Poppers, Sterretjes, knaltouwtjes, trektouwtjes, geluksballon, Bengaalse Handfakkel, Bengaalse lucifers, Pistol Popper, Knalerwten, Ijs, taartfonteintjes, morningglory, kinderpakket dit kan ook verzonden worden!

Alles waar een lont aanzit, wordt niet verzonden en kan enkel opgehaald worden eind december!

Direct uit eigen voorraad leverbaar, voor al uw feestelijke gelegenheden!! Online bestellen of direct afhalen bij ons op de zaak zonder te bestellen....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (2)

Bij de Action hebben ze het hele jaar door sterretjes in de schappen liggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het "t Snabbeltje in Eindhoven.
Feestartikelen winkel.
Daar verkopen ze het hele jaar door schertsvuurwerk, zoals fakkels
en sterretjes.
http://www.hetsnabbeltje.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding