waar kan ik gipsverband kopen?

voor mijn suprise heb ik gipsverband nodig maar ik heb geen idee waar dat te koop is voor een beetje een goedkope prijs. en ik wil het niet via internet bestellen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen
24.2K

Antwoorden (3)

echt gipsverband is zo niet te krijgen, Neem gewoon een rolletje verbandgaas en smeer dat in met gips dat je in hobbywinkel of Hema kunt kopen
10 jaar geleden
Bij de apotheek en drogisterij is het meestal, rond Sinterklaas zeker, te vinden. Vraag er eens na bij DA of Etos, mijn zoon heeft het er vorig jaar nog gekocht. Niet iedere DA heeft hetzelfde assortiment, dus is het niet overal op voorraad, maar vraag dan of ze het voor je kunnen bestellen. Als ze dat willen doen, dan kun je het binnen een paar dagen ophalen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gipsverband is verkrijgbaar bij hobbyzaken of maak het zelf door een rolletje verband in een gips badje te leggen zodat het helemaal nat en volgezogen is door het gips, wel gelijk gebruiken zodat het niet de gelegenheid krijgt om hard te worden