Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een waterpijp wietsmaak kopen (alleen de smaak van wiet)?

Waar kan ik een waterpijp wietsmaak kopen (alleen de smaak van wiet)?

Zegmaar je hebt vershcillende kruiden enzo voor een waterpijp ,
Maar bestaat er ook zo iets met wiet smaak?
Maar zonder dat je er high van wordt , dus alleen de smaak.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi ik begrijp niet goed wat je bedoeld als je bedoeld een waterpijp waar zelf geen enkele wiet in gaat en naar wiet smaakt nee dat bestaat niet en ik denk ook dat je er weinig aan heb.is het om stoer tegen vrienden te zeggen kijk ruik maar ik rook wiet????nee dat bestaat niet.je kan wel net als ik gewoon wiet in de pijp doen en roken en ik rook wat af geloof dat maar.gr rico ps meeste gekke vraag tot nu
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ken iemand die zaait altijd weide gras. Als die daar een sigaretje van draait, denkt hij dat hij wiet rookt.
Paling kan ook.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Een waterpijp heeft geen smaak. De smaak komt van de tabak die je brandt. Je hebt bijvoorbeeld appelsmaak. Er zijn vele verschillende smaken tabak te koop. Informeer maar eens bij een ouderwetse sigarenhandelaar. Voor de specifieke smaak van wiet, mocht dat al bestaan, kan je het beste gaan naar een winkel die ook waterpijpen verkoopt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing