waar kan ik een siliconen zeemeerminnenstaart kopen?

ik zie altijd mensen zwemmen in zo'n "tail" en ik heb al gegooled, maar ik zie alleen maar superdure staarten. weet iemand er misschien iets meer van? ik heb niet zo'n heel groot budget... zo'n €120, maar voor dat geld wil ik geen stoffen, het liefst een siliconen, maar latex mag ook.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen
1.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Internet denk ik? Of een grote kostuum winkel?
Ritsuka
10 jaar geleden
Is nu eenmaal duur, want handgemaakt

Antwoorden (1)

Niet helemaal een volledige zeemeerminnen staart, maar een plastic monovin in de stijl van een zeemeermin: http://www.swimengym.nl/shop/monovinnen/133-finis-mermaid-vin.html
Voor schoenmaat 29-39, is dus te verstellen. En kost maar 35 euro.
Dan kun je eventueel met wat knutselen zelf de rest van het 'lijf' maken, en dat bevestigen aan de monovin.