Zijn de winkels in Den Haag op Prinsjesdag open?

Morgen ga ik naar Den Haag. Ik vroeg me dit af omdat ik nog even wil winkelen als ze open zijn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen
6.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tuurlijk... Tis geen feestdag..

Antwoorden (1)

Ja, de winkels zijn open. Maar je moet er rekening mee houden dat er maar beperkte toegankelijkheid is van de winkelgebieden Heulstraat en Noordeinde. Er geldt een parkeerverbod en op het Lange Voorhout zelfs een verkeersverbod. Dus je kunt er beter niet met de auto heen gaan (of die al heel vroeg in de morgen in een parkeergarage zetten), maar met openbaar vervoer. En zelf in staat zijn om lang te lopen.
Amadea