Waar kopen kermis eigenaren hun knuffels in?

Ik greep op een minion op de kermis, maar ik miste hem. Ik wil er toch wel graag eentje. Weet iemand waar kermis eigenaren de knuffels inkopen? Ik heb iets gehoord van groothandel, maar weet iemand hier dan een link van?

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen
4.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zal inderdaad wel een of andere groothandel zijn. Maar daar kun je als particulier meestal niets kopen. Hoe dan ook, als het puur en alleen om die minion gaat (van Despicable Me, neem ik aan), kun je ze sowieso in verschillende vormen op eBay vinden.

Antwoorden (1)

Dat zou kunnen bij AliExpress (zie bron), maar er zijn meer mogelijkheden. Google maar eens op minion, knuffel en groothandel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Groothandels werken niet met particulieren doen ze dat wel zijn de prijzen aangepast en wat de ander al zij vaak met een minimale afname van een aantal zijn jafrey toys in Almelo, kouwelaar, zit ook een grote in oosterbeek mijn advies probeer Google of marktplaats ze zullen vast ook wel ergens los te koop zijn