Kun je een gebruikte stijltang terug brengen bij een winkel ?

Dus ik heb op maandag een stijltang bij de kruidvat gekocht ,en ik zou het graag willen terug brengen is dat mogelijk ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen
2.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als er niets aan te zien is dat je de stijltang hebt gebruikt en het weer inpakt zoals je het gekocht hebt,dan zal het denk ik geen probleem zijn,maar of degene die het na jou koopt daar blij mee is? Ga zelf eens na dat jij een stijltang koopt die een ander al gebruikt heeft,daar zul je ook niet blij mee zijn.
paulus811
10 jaar geleden
Als er niets aan te zien is, geldt dat ook voor de volgende koper. Die heeft dat dus niet als reden om 'niet blij' te zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is niet netjes, het hoord niet, het mag niet.
Gewoon niet doen dus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan alleen als de stijltang kapot is,dan is de bon het garantiebewijs.
Anders niet.
Ik heb er zelf wel eens 1 teruggebracht die na een paar weken kapot was.
Toen moest ik een bon invullen en toen kreeg ik een andere,ze geven geen geld terug.

Antwoorden (2)

Als je de bon nog hebt is dat in feite wel mogelijk
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Afhankelijk van de reden, heb je een klacht of een mankement bij de krultang ondenkt dan ja, dan moet kruidvat deze retour nemen.
Wil je hem gewoon niet dan nee, je hebt de tang immers al gebruikt en deze kunmen ze dus niet meer verkopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet hem schoonmaken en alle haren weghalen en dan zeg je daar bij de klantenservice dat je de verkeerde stijltang heb of zo maar als dat nii werkt verkoop je hem op marktplaats
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is fraude en daar mogen we geen andvies over geven op gv