Weet iemand een kopieerapparaat in het centrum van deventer? Bv bij een supermarkt.

Toegevoegd na 25 minuten:
Zwart-wit is voldoende.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
2.4K

Het beste antwoord

Bij de albert heijn, in de binnenstad, kost 10 cent,
voor de rest kun je alleen bij copy house ook in kleur kopieren

Toegevoegd na 1 minuut:
Copy house is verhuisd, zit nu geloof ik op het grote kerkhof
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel dogg1887!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Print en copyhouse op Zandpoort is failliet dus vraag me af of die verhuist is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op=aan
de Zandpoort
Amadea
11 jaar geleden
Dat is duur dan, in Deventer. In de Albert Heijns en de C1000 hier ter plaatse kost het vijf cent. Alleen de Coop vraagt er tien cent voor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Okee, ja dit is het eerste wat me te binnen schoot, wist alleen dat die copy shop aan t eind vd brink er niet meer zat en verhuisd was, in de richting van t kerkhof ergens

Andere antwoorden (1)

Bibliotheek bij de waag
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5ct A4
10ct A3
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kun je hier ook kleurenkopien maken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel 2bloemkolen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat kan alleen prijs weet ik niet.