als je 2 keer iets bestelt hebt op verschillende tijdstippen komt het dan allebei tegelijk aan?

als je 2 keer iets bestelt hebt op verschillende tijdstippen komt het dan allebei tegelijk aan

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen

Antwoorden (4)

Dit wordt bij de meeste bedrijven in behandeling genomen als 2 verschillende bestellingen. De kans bestaat natuurlijk dat ze tegelijk aankomen, maar de kans is net zo groot dat dit niet gebeurt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat hangt af van het tijdstip waarop je het bestelt. Elke webwinkel hanteert daar eigen tijden voor. Bijvoorbeeld Bol.com schrijft dat je je artikel de volgende dag in huis ontvangt wanneer je het op een werkdag bestelt voor 22.30 uur. Bestel je daar ná 22.30 uur nog een artikel, dan komt dat een dag later. Maar bestel je het tweede ook vóór 22.30 uur, dan zal het gelijkertijd bezorgd worden.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ze zijn allebei bij bax shop bestelt en voor 10 uur 's avonds dus ze komen morgen, want dat zijden ze ook tijdens de telefoon, maar komen ze ook dan tegelijk morgen. Bij bax shop geld voor 10 uur 's avonds bestelt moegen in huis! Maar komen ze morgen dan te gelijk aan??
Amadea
11 jaar geleden
Het lijkt mij wel. Want het is toch onvoordelig voor hen om twee keer bij jou langs te moeten rijden. Als ze de pakketten goed gesorteerd hebben, dat komen ze vast wel tegelijkertijd.
Het zal er nog al aan liggen hoe ver die tijdstippen uit elkaar liggen, én op welk tijdstip verzonden wordt. Als dat bijv. een uur is, dan kunnen de beide bestellingen best gelijktijdig bezorgd worden. Het kán echter ook zijn met een uur tijdverschil, dat de eerste bestelling net weg is, en dat de tweede bestelling dan een dag moet wachten voor dat deze verzonden wordt.
11 jaar geleden
Bax bezorgt via post.nl en post.nl komt toch echt maar 1x per dag langs met pakketten maar als er één pakket tussenzit wat wél door de brievenbus kan dan wordt dat deel meegenomen met de gewone post maar daar hoef je dan ook niet voor thuis te zijn als je brievenbus voldoet aan de formaateisen (anders gaan ze aanbellen).

Dus ja: als ze allebei tegelijk verwerkt worden en met de post meegaan voor de volgende dag dan komen ze tegelijk aan tenzij er eentje zoek raakt in het proces of in de verkeerde bak terecht komt, dan komt die een werkdag later aan en tenzij er eentje zo klein is dat die door een normale brievenbus past en jij een te kleine brievenbus hebt.