Klopt het dat je echt de boodschappen gratis krijgt als je de vierde wachtende bent bij de jumbo?

Heeft iemand het al eens meegemaakt? Ik heb het namelijk nog nooit gezien of gehoord.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ja dit klopt, alleen de kassiere kan vaak niet zelf opletten en de klanten vergeten het. Regels: De klant die al geholpen wordt telt niet als wachtende klant. Daarachter moeten 3 klanten staan, bij elke kassa die open is. (Als jij daar dus achter staat, ben je 4e wachtende, ofwel 5e klant die bij de kassa staat) Bij elke kassa betekend dus dat als er bij een andere kassa maar 2 wachtende klanten staan, jij niet gratis je boodschappen krijgt. Er moet minstens één kassa gesloten zijn. Je moet gelijk roepen/melden dat je vierde wachtende bent, als je dat te laat zegt kunnen ze niet garanderen dat je het gratis krijgt.

Ja als er bij alle kassas die open staan 3 mensen staan en je sluit in een van die rijen aan als vierde krijg je je boodschappen gratis. Heb het zelf al een keer gehad maar ook al een paar keer gezien.

Het klopt inderdaad en anders zouden ze er ook niet mee mogen adverteren. Ik had het eens zelf toen zei ik tegen mijn moeder: 'mam we zijn vierde in de rij' en meteen riep iedereen: 'ja dat moet je roepen' je moet dan trouwens nog wel alles 'afrekenen' enzo maar dat is waarschijnlijk voor de inventaris. Hadden we toch mooi 150 euro uitgespaard

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100