In kantoorboekhandels en -groothandels zoals bijvoorbeeld Overtoom en Staples.
Amadea
11 jaar geleden
Bijvoorbeeld bij CentralPoint of bij Viking, zie de links hieronder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij een PostNL Businesspoint.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de action en de bruna.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waar hebben ze dat dan liggen bij de bruna want ik heb al op de site gekeken maar daar staan geen elastieken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb niet gezegd dat ze ze op de site verkopen maar MIJN bruna heeft ze gewoon tussen de elastiekjes liggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bel je eigen bruna even op voor de zekerheid!