In welke winkels kun je een aansteker kopen die goed tegen wind kan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
8.6K
Rieneke1
11 jaar geleden
dat heet een stormaansteker.

Het beste antwoord

Bij Bever kun je een windbestendige aansteker kopen. (zie link hier onder)

Toegevoegd na 17 minuten:
dan kun je gewoon je sjekkie roken tijdens het parachute springen.
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

In elke tabakswinkel,dit zijn aanstekers die gloeien en waar tevens een vlammetje uit komt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
online ook te koop en eventueel eerst het model uit te kiezen door je, het zijn er veel (zie bron).

ik heb het over de al vele jaren zeer betrouwbare ZIPPO aansteker, doet 't altijd!
en is nog steeds te koop.
deze aanstekers zijn ook in een sigaren/sigarettenwinkel te koop, maar misschien niet dat elke winkel ze heeft, dat kan.

online vanaf 6,95 te koop tot duur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij bijna alle tabakswinkels .
En dat zijn turbo aanstekers .
Een klein nadeel is dat de turbo aansteker iets meer gas verbruikt dan een normale aansteker .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stormaanstekers worden ze ook wel genoemd of aanstekers met jet flame. https://420shop.nl/roken/aanstekers/stormaansteker.html