Weet er iemand waar je 100% katoenen damespoloshirts kunt kopen die extra lang vallen? Ik bedoel zo 78-80 cm en die niet zo duur zijn?

Ik heb al bij veel onlineshops gekeken maar die zijn allemaal te kort voor mij en bovendien zelden van 100% katoen.

Toegevoegd na 35 seconden:
Ik heb een grote maat.

8 jaar geleden
in: Mode
1.3K
Amadea
8 jaar geleden
Ik koop in zo'n geval een herenshirt. Die zijn volop te vinden. Wat kan het schelen dat de knoopsgaten aan de andere kant zitten? Ze zijn lekker lang, en er komen vanzelf "knietjes" in.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Klopt Amadea, maar is sterk afhankelijk van de maat. Zoals vs al aangeeft heeft zij een "grote maat' en dan lukt dit niet, Niet genoeg ruimte voor 'knieën' , maar misschien heb ik het wel mis.
Zou zomaar kunnen ;-)

Het beste antwoord

Ben toch even gaan googelen en heb al snel een goede 100% treffer: http://www.grotematenbasics.nl/product/1622397/poloshirt-unisex-100-katoen-b-c-
voor maar € 11,50 en in 20 kleuren. Volledig katoen en tot 88 centimeter lang.
Amadea
8 jaar geleden
Pieterke
8 jaar geleden
Bedankt voor uw antwoord. Ik ga eens kijken.
Pieterke
8 jaar geleden
Hallo Amadea, Ik wil je nogmaals bedanken voor de tip. Ik heb 2 poloshirts besteld en die vandaag ontvangen. Ze zien er goed uit en zijn inderdaad lekker lang. Hier ga ik zeker vaker kijken. Vriendelijke groeten, Trix Pieterke
Pieterke
8 jaar geleden
Tsja, zo heet ik dus in het echie. Automatisme.

Andere antwoorden (1)

Ik kan je aanraden op Facebook lid te worden bij een groep, waar tweedehands kleding verkocht wordt. Daar zitten vaak vrouwen bij die veel afgevallen zijn en deze hebben [soms zelfs gloednieuwe] kleding in de verkoop voor kleine prijsjes.

Maten worden de ene keer in cm van oksel-oksel gegeven, soms in XL+ [heb wel van 10XL gelezen] en soms in de 'standaard' kledingmaten als 56/58/60 en groter .

De lengte maat zul je extra naar moeten vragen/zoeken, maar als je ergens katoenen poloshirts tegen een niet hoge prijs wilt scoren , is dit wel de manier.

Nog een mogelijkheid is een Amerikaanse webshop te vinden [ik ben de naam kwijt] of zelfs in de U.S.A. vakantie te gaan vieren en ter plekke!! deze shirts aan te kopen in een Amerikaans warenhuis [bijv. Target] of speciaalzaak. Grote maten, extra grote maten zijn in de V.S. veel meer standaard dan in Nederland.

Durf echter niet te beweren dat de gewenste poloshirts bij een Amerikaanse webshop voor een niet zo hoge prijs te vinden is .

N.B. :
* In geval van een kledinggroep op Faceboek altijd met nadruk vragen naar de stof/het materiaal waarvan het shirt gemaakt is en niet trappen in de term "shirt-stof"
* Ook valt aan te raden om goed na te vragen over welke maat het precies gaat en vooral niet 'blind' te varen op een gehaast pb'tje van een overigens vrolijke verkoper ;-)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Pieterke
8 jaar geleden
Bedankt voor uw antwoord.