Weet iemand waar je in de buurt van Ameide (zuid holland) kleur lenzen kan kopen?

Ik wil graag kleur lenzen voor de nieuw twilight, ik heb op internet al gezocht naar winkels maar kan dus niks vinden
weet iemand dicht bij de buurt rond de 30 a 40 km van amiede vandaan waar je die kan kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen

Het beste antwoord

vorig jaar waren ze nog te koop bij drogisterijen zoals, Kruidvat, Etos en DA, maar ook bij de HEMA, daar zou je eens kunnen informeren of zij ze nog hebben, of kunnen bestellen voor de datum dat je ze nodig hebt, een andere oplossing is naar een opticien te gaan en daar dezelfde vraag te stellen. Alle winkels die zijn genoemd zijn vast ook in de buurt van Ameide te vinden. Ik hoop dat je feest met, of zonder lenzen een succes wordt, veel plezier!