Waar verkopen ze Bates Enforcer 02261 schoenen in zuid holland en omgeving?

Voor mijn stage moet ik volledig zwarte schoenen hebben.
Nu heb ik op de site van moc-bedrijfskleding de Bates Enforcer 02261 gevonden en dat lijken me wel mooie/lekkere schoenen.

Echter woon ik in Zuid Holland (Gouda) en mijn ouders vinden het een beetje te gek om naar Den Helder te rijden (waar moc-bedrijfskleding zit) te rijden om schoenen te passen.

Weet iemand anders een adres in zuid holland of utrecht (zuid holland zeide) ofzo waar ze deze schoenen ook verkopen?
Ben hier in Gouda al bij 2 Dump zaken geweest maar daar hebben ze ze helaas niet, al diverse google pogingen gedaan maar kan ze niet vinden.

weet iemand een winkel waar ze ze verkopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
1.1K

Antwoorden (1)

In jouw situatie zou ik bellen of mailen naar Moc Bedrijfskleding en hen vragen of zij 'toevallig' een depot in jouw buurt hebben waar je deze boots kan gaan passen.
Indien dat niet mogelijk is kan je vragen of ze bereid zijn om de boots via een winkel in jouw buurt te bezorgen

De contact-gegevens ken je wellicht maar ik post ze gemakshalve toch nog:

Moc Bedrijfskleding
Ron Mooijman
Koperslagersweg 13
1786 RA
Den Helder

Tel: 0223-691223
Fax: 0223-691224
Gsm: 06-51031770
E-mail: info@moc-bedrijfskleding.nl

Via bijgevoegde link kan je ook rechtstreeks een contactformulier invullen.

Succes ermee!