Welke winkel heeft er wegwerp champagneglazen?

Ik weet dat er van die hard plastic glazen zijn, maar dat noem ik eigenlijk niet echt wegwerp.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
1K

Het beste antwoord

http://www.verstedenpapier.nl/winkel/contents/nl/d36_Plastic_glazen.html

Hier zijn ze online te bestellen. Ze zijn nu eenmaal allemaal van hardplastic en dit komt omdat champagne een 'edele' drank is, die je gewoon niet uit wegwerpglazen drinkt. Er zijn echter gelegenheden dat er niet zo strikt met deze drank wordt omgegaan en hij alleen wordt geschonken om iets te drinken, niet om er een feestelijke toast mee uit te brengen of bij iets speciaals te 'klinken'.

Toch zou niemand deze glazen kopen als ze uit karton ofzo zouden zijn. Het dichts benadert hard plastic de glazen uitvoering en daarom zal je ze alleen van dit materiaal kunnen vinden.
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb ze ooit gekocht bij een drank(groot)handel. Daar zou je eens kunnen kijken als er eentje in de buurt is. Ook bij horecagroothandel zijn ze vaak wel te vinden.

Hieronder een paar links die ik kreeg op google bij zoeken naar "disposables champagneglazen". Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Xenos heb ik ze wel eens gezien. Ook soms bij de Hema en Action.