Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke winkel heeft er wegwerp champagneglazen?

Ik weet dat er van die hard plastic glazen zijn, maar dat noem ik eigenlijk niet echt wegwerp.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

http://www.verstedenpapier.nl/winkel/contents/nl/d36_Plastic_glazen.html

Hier zijn ze online te bestellen. Ze zijn nu eenmaal allemaal van hardplastic en dit komt omdat champagne een 'edele' drank is, die je gewoon niet uit wegwerpglazen drinkt. Er zijn echter gelegenheden dat er niet zo strikt met deze drank wordt omgegaan en hij alleen wordt geschonken om iets te drinken, niet om er een feestelijke toast mee uit te brengen of bij iets speciaals te 'klinken'.

Toch zou niemand deze glazen kopen als ze uit karton ofzo zouden zijn. Het dichts benadert hard plastic de glazen uitvoering en daarom zal je ze alleen van dit materiaal kunnen vinden.
(Lees meer...)
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb ze ooit gekocht bij een drank(groot)handel. Daar zou je eens kunnen kijken als er eentje in de buurt is. Ook bij horecagroothandel zijn ze vaak wel te vinden.

Hieronder een paar links die ik kreeg op google bij zoeken naar "disposables champagneglazen". Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Xenos heb ik ze wel eens gezien. Ook soms bij de Hema en Action.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding