Bestaan black devil sigaretten nog?

Bestaan ze nog en waar kan ik ze kopen en hoe duur zijn ze?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
2.3K

Antwoorden (3)

Jaaa bij de primera kan je ze nog kopen hoe duur precies dat weet ik niet,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jazeker, kun je die nog kopen. Ze worden in Ootmarsum geproduceerd en je kunt Heupink & Bloemen het beste zelf even bellen om te vragen waar ze bij jou in de buurt worden verkocht op 0541-282980.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, ze bestaan nog. Ze zijn te koop in verschillende sigarettenautomaten in cafe's en ong. €5,50 per pakje. U kunt beter even na zoeken op internet waar in bij u de buurt u ze kunt krijgen maar ze bestaan zeker nog.