Ik heb een bon voor 20% korting op uw volgende aankoop. Is dat 1 artikel of meer als ik het in 1x betaal?

Er staar niet bij dat het gaat om 1 artikel maar letterlijk 20% korting op uw volgende aankoop. Ook geen kleine lettertjes of verwijzingen. Het gaat om een flyer van een kledingwinkel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
1.5K

Antwoorden (2)

Een aankoop is het gekocht hebben van een product. Een nieuwe aankoop is bijvoorbeeld een spijkerbroek. Als het voor meerdere artikelen zou gelden, dan was het anders geformuleerd. Want dan doe je volgende aankopen.
Amadea
11 jaar geleden
Zolang er geen kleine lettertjes staan, geen verwijzingen naar een website (check even op de site van de kledingwinkel) zou voor mij gelden: alles wat je in 1x koopt. Dus niet wat jij en een vriendin koopt maar jij in 1 aankoop waarvoor je in 1x betaalt.

Maar zoals ik al zei: je kunt nooit weten met deze summiere informatie wat de winkel precies bedoelt en ergens zullen de voorwaarden wel staan maar inderdaad die hadden op de flyer moeten staan of er had op moeten staan waar je de voorwaarden kunt vinden. Ik zou proberen, als ik het nodig had, om 20% op alle aankopen in 1x te gaan doen. Je ziet wel wat er gebeurt.