Welke winkel in Nederland lijkt op de Amerikaanse Walmart?

Alvast Bedankt :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
15.5K

Antwoorden (6)

De makro komt het dichtst in de buurt. Hier kun je alleen naar binnen met pasje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies wat ik dacht!
Antoni
11 jaar geleden
Ik zou dit ook hebben geantwoord. Overigens hoef je de Walmart niet in met een pasje; het assortiment van de winkels is het beste vergelijkbaar.
Dat is Albert Heijn. Net zoals de Walmart verpesten ze de handel voor de kleine zelfstandige winkels en als die allemaal ter ziele zijn gaan bij hun de prijzen omhoog.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen. Bij de walmart kun je alles kopen. Het is ern supermarkt, kledingwinkel en huishoudwinkel in 1.
Het zou hier een combinatie zijn van
Blokker, een supermarkt, halfords, zeeman. Zoiets.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Makro kan je ook alles kopen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Makro is een groothandel met grote verpakkingen, walmart niet en daar mag iedereen kopen en bij makro ook niet.
Makro is voor winkels ed en walmart gewoon voor burgers.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
plus!
Real in duitsland is bijna het zelfde.
Kleding,schoenen,boeken,auto,electro,tv's,keuken en dan de normale afdelingen Zoals groente,etensware,zuivel.drogis is ook aanwezig net zo als een uithebreide visboer,slager en bakker

Als je er voor de eerste keer kom ben je misschien 2a3 uren zoet met winkelen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je heb ook de carfour maar die zitten in belgie zover ik weet, heb er nog niet nagezocht of ze ook in nederland zitten, misschien grote plaatsen? ik ga er altijd naartoe in belgie, je kan daar echt alles vinden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vraag lezen ! in nederland ! min
Ik denk niet dat er echt een vergelijking is