Heeft iemand ervaringen met de huidproducten van Rituals?

Ik lees er de laatste tijd veel over.. Ik heb inmiddels al van alles voor mijn gezicht gebruikt en nergens ben ik blij over.. Gebruik nu Normaderm van Vichy en zelfs daar krijg ik puistjes en een sneue huid van..
Voordat ik weer kapitalen ga uitgeven aan een nieuw merk wil ik graag weten of het echt werkt..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
15K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kwaliteit van de produkten daar kan ik je niets over vertellen. De verkooppraktijken en de administratie van het bedrijf achter deze produkten zijn echter wat onbetrouwbaar in mijn ervaring. Ik help wel eens mensen met het schrijven van brieven en dergelijke, ik heb ook eens iemand moeten helpen die een probleem had met dit bedrijf, er was vrijwel niet af te komen van wat in feite een abonnement is, zoiets als een boekenclub zeg maar. Daarnaast overtrad het bedrijf verschillende regels die van toepassing zijn op koop op afstand.

Antwoorden (7)

als ik jou was, zou ik voor ongeparfumeerde natuurlijke procukten kiezen, je lijkt een gevoelige huid te hebben. ga eens naar de natuurdrogist. ik heb goede ervaringen met earth line. 100 procent natuurlijk, niet heel goedkoop, maar goed merk. je kunt het beste wat monstertjes vragen om het eens uit te proberen eerst. leg dat gewoon uit aan de drogist.

http://www.topdrogist.nl/path-iws/27-Producten/1295-Earth+Line.html?gclid=CPmatanxp6YCFQGDDgodQElh2A
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kreeg daar ooit wat van en dacht, JA leuk, maar ik vond het niks, ik weet niet, het smeerde niet fijn en het rook ook niet fijn.

Ik gebruik nu zelf heel basic een beetje dagcreme eigen merk van het Kruidvat, heel goedkoop en ik merk geen verschil met allerlei duurdere potjes die ik ooit kocht.
amigo
13 jaar geleden
Zelf ben ik vaak allergisch en heb wat dat betreft een lastige huid. Van Dove krijg ik jeuk en uitslag. van Limara deo kreeg ik zelfs een zweetklierontsteking. Ik kreeg vorig jaar voor mijn verjaardag een doos met Rituals badproducten; shampoo, douchegel met een heerlijke mandarijngeur, een heerlijk frisse voetenbalsem en een heerlijk zachte bodycreme. Ik kon de geur niet weerstaan en probeerde het toch uit. Ik had geen reacties en vind ze zelf zo lekker dat ik het zelf weer koop als ik aan moet vullen. Nu is mijn huid de jouwe niet dus probeer eerst eens uit met bijv. douchegel ofzo. Vaak zijn het bij mij geparfumeerde producten waar ik gevoelig voor ben ook al zijn ze dermatologisch getest. Bij Rituals heb je een fruitige geur en die veroorzaakt bij mij tenminste geen huidproblemen. Laat anders ook eens wat cadeau geven als je bijv. snel jarig bent, dan kost het je zelf geen cent als jij wel last van je huid krijgt. Je zult het nooit weten als je het niet probeert.

Toegevoegd na 4 minuten:
Zoek je specifiek een gezichtscreme, dan kan ik je niet helpen want daarmee neem ik nooit risico. Ik reageer zelfs op Renate Rubinstein en dr de Hoog. Het enige wat ik neem voor gezichtcremes zij de producten van dr.Pierre Ricaud. Die vind ik zalig en bestel ze altijd online.
amc
13 jaar geleden
Als je er niet blij mee bent, stop je er toch mee! Er zijn genoeg andere producten die goed zijn voor een gevoelige huid, misschien doe je er goed aan is bij een erkende schoonheidssalon binnen te wandelen, en vragen wat het beste bij jou huid past en hoe je hem moet verzorgen.

Je kan beter een goed advies krijgen dan steeds de verkeerde cremes gebruiken, die ook nog eens vrij kostbaar zijn.

De huidproducten van Rituals ken ik niet persoonlijk, maar een vriendin van mij wel, en zij vind het oke...smaken verschillen.

Of het echt werkt al die verschillende merken, mijn ervaring is laat je niet gek maken, van tijd tot tijd gebruik ik gewoon een goedkoop huismerk, en gebruik ook af en toe een masker, open zetten van porieen, heel goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een gevoelige en droge huid, en de Ritualsspullen moet ik ver weg houden van mijn vel (vel wordt rood, gaat bladderen en pukkelen en jeuken...).
Ik was m'n gezicht met water en smeer met rozenglycerine (zonder parabenen, gewoon een huismerk van een drogist). Dat werkt voor mij nog het best.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh, en als m'n huid extreem droog is, dan helpt Palmers cocoa butter goed, alleen is dat soms lastig te krijgen 9maar ik heb ook weleens handcrème op m'n gezicht gesmeerd, toch beter dan niets):
http://kittybradshaw.com/wp-content/uploads/2008/10/palmers-cocoa-butter-cream-100g-jar.jpg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn mensen die zweren bij de ouderwetse Nivea (uit de blauwe platte doos). Zelf vind ik de z.g. moderne producten van nivea niks. Rituals is nogal geparfumeerd, met alle nadelen van dien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Begrijp je, Nivea uit de blauwe platte doos is echt goed. De andere producten van dat merk (Soft en plus enz.) bedoel ik niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik heb een oude dame gekend die altijd een dikke laag Nivea op haar gezicht smeerde, ging elke nacht slapen als een spook. Maar ze had een prachtige huid, je kon alleen goed zien waar ze ophield met smeren (nek).
Ik krijg zelf altijd erg jeuk van Nivea.
ik heb de douche mouse en shampoo maar t is wel erg lekker .
of de gezicht producten goed zijn weet ik niet maar wel prijzig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het heerlijke producten, maar ik heb dan ook geen probleemhuid. Mijn zus wel en die gebruikt producten van Weleda. Best duur, maar zij vaart er wel bij.