Kun je met een VVV-bon een VVV-bon aanschaffen?

Dus niet of het logisch is om te doen, maar of het in theorie mogelijk is om dit te doen..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom zou je dat willen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hmm ik zou het niet willen, maar was meer benieuwd of het überhaupt mogelijk is ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wij hebben dat met V&D bonnen jaren gedaan. We vergaten ze elke keer en als het jaar dan weer bijna om was (jaar geldig) en we hadden niets nodig wisselden we ze in voor nieuwe zodat we weer een jaar de tijd hadden om iets te bedenken... :-)

Antwoorden (4)

Nee dat kan niet omdat de bon de winkelier al geld kost. Hij wil graag wat verkopen. Dus niet een bon in nemen en dan vervolgens weer een bon verkopen dat levert niets op en daar is de bon ook niet voor.
11 jaar geleden
Hoewel het op zich een zinloze handeling is, lijkt het me wel te kunnen. Die bon is namelijk een betaalmiddel voor de winkels die de bon accepteren.

Stel dat jij een VVV-bon hebt van euro 50.-. Je gaat ermee naar Bruna (daar verkopen ze volgens mij ook VVV-bonnen) en je koopt met die bon 5 VVV-bonnen van euro 10.-/stuk. Je betaalt met de bon van euro 50.-. Lijkt me niets mee aan de hand.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind het niet eens zo zinloos eigenlijk. Heb ergens in een la nog een paar oude bonnen liggen waar ik niks mee doe. Maar weggeven doe je ook niet met een bon die overduidelijk al meer dan vijf jaar oud is. Hm, ik zie wel mogelijkheden, bij een volgende verjaardag ofzo ;-)
Dat doel om dat te doen zou wel zijn dat de ene er niet meer mooi uit ziet en door wil geve met een verjaardag.anders is het echt doeloos om te doen en om te weten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dat doen zij niet .
Maar jij kunt wel met die vvv bon inleveren voor een diner bon bv .
En dat kan ook voor hetzelfde bedrag als jij die vvv bon hebt gekocht .
Maar jij kunt wel een vvv bon ruilen voor een vvv bon maar dan alleen vvv bon van een hoger bedrag .