Hoeveel kost een poster bij de expo?

Of kent iemand andere leuke winkels voor goedkope posters?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
1.2K
Amadea
11 jaar geleden
Dat hangt af van het formaat, en van de kunstenaar. Dus hoe groot en wat voor soort poster zoek je?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wel redelijk groot 50x70 ofzo? Maar ik weet nog niet precies wat, maar was een beetje opzoek naar de prijs ongeveer

Antwoorden (2)

Via deze site hebben mijn zonen posters uitgezocht voor op hun kamer (die we meteen mooi ingelijst hebben in een lijst van Ikea...): http://www.poster.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de expo varieert het volgens mij tussen de €7,- en ca. €20,-. Bij de Xenos verkopen ze trouwens ook posters, ook voor iets van €7,- tot ca. €15,- geloof ik.
Succes ermee! (Ps: Kijk ook eens op marktplaats, daar staan er heel veel voor heel goedkoop.)