Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kun je verzenddozen, post pakketen kopen?

Daarmee bedoel ik meerdere (goedkoop) tegelijk. Niet los zoals op het Postkantoor.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
5.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je niet dozen halen bij de ah bijvoorbeeld? Als je iets hebt verkocht op marktplaats is dit een mooie goedkope oplossing..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat bedoel ik ook. Maar verkopen ze bij AH dozen dan??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee niet voor de verkoop,maar om je boodschappen in te doen als je geen tasje wilt kopen. Elke supermarkt heeft dozen hiervoor en die kun je gewoon gratis pakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kleine pakketjes doe ik in schoenen dozen..
Te halen even vragen in de schoenenwinkel

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Meerdere (goedkoop) tegelijk. Op het Postkantoor.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Hier staat vast wel wat tussen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik verstuur zelf vaak dingen door verkoop via Marktplaats. Afhankelijk van de grootte, is dit misschien een tip: Past het in een schoenendoos? Grotere schoenenwinkels hebben dozen zat over, van klanten die de doos er niet bij willen hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je nieuwe dozen (onbeschreven, schoon, onbeschadigd) wilt hebben, deze zijn verkrijgbaar bij onder andere Shurgard en Kubus, misschien wel op meer plaatsen waar je ook opslagruimte kunt huren. Bij bouwmarkten zoals Praxis en Gamma worden ook regelmatig verhuisdozen te koop aangeboden, die zijn lekker stevig, vaak nog goedkoper dan op het postkantoor en er kan veel in. Vaak is er op bijvoorbeeld marktplaats iemand die 'n partij nette dozen te koop aanbied.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding