Kun je een makro pas nog gebruiken als hij nog op een oude bedrijfsnaam staat?

Onlangs is de naam van het bedrijf gewijzigd in de kvk. Maar mijn makro pas staat nog op de oude naam. Kan ik hem nu nog gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
3K

Antwoorden (3)

Het is wel goed om dit te laten wijzigen, zij sturen dan de nieuwe op, maar het is wel mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tegenwoordig controleren ze je helemaal niet meer persoonlijk. (makropas + ID) Je moet je pasje onder een scanner leggen en je mag gewoon naar binnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is nog mogelijk om de pas te blijven gebruiken, er is namelijk geen koppeling met de gegevens welke bij de KvK bekend zijn en de gegevens die bij de Makro bekend zijn.

Gegevens dienen dus eigenlijk wel handmatig ook bij Makro veranderd te worden (doorgegeven).

Ook als het bedrijf ophoud met te bestaan, blijft de pas gewoon werken, tot dat jij zelf doorgeeft dat het bedrijf er niet meer is (wat je eigenlijk wel moet doen, dit doorgeven).

Streekproefsgewijs zouden ze natuurlijk kunnen controleren en handmatig de gegevens met elkaar vergelijken, maar dit is (naar mijn idee) een hoop werk.