Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je een makro pas nog gebruiken als hij nog op een oude bedrijfsnaam staat?

Onlangs is de naam van het bedrijf gewijzigd in de kvk. Maar mijn makro pas staat nog op de oude naam. Kan ik hem nu nog gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Het is wel goed om dit te laten wijzigen, zij sturen dan de nieuwe op, maar het is wel mogelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tegenwoordig controleren ze je helemaal niet meer persoonlijk. (makropas + ID) Je moet je pasje onder een scanner leggen en je mag gewoon naar binnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is nog mogelijk om de pas te blijven gebruiken, er is namelijk geen koppeling met de gegevens welke bij de KvK bekend zijn en de gegevens die bij de Makro bekend zijn.

Gegevens dienen dus eigenlijk wel handmatig ook bij Makro veranderd te worden (doorgegeven).

Ook als het bedrijf ophoud met te bestaan, blijft de pas gewoon werken, tot dat jij zelf doorgeeft dat het bedrijf er niet meer is (wat je eigenlijk wel moet doen, dit doorgeven).

Streekproefsgewijs zouden ze natuurlijk kunnen controleren en handmatig de gegevens met elkaar vergelijken, maar dit is (naar mijn idee) een hoop werk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding