Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

bestaat er een huisdokterspraktij en een apotheek in de zelfde woonst?

bijvoorbeeld man dokter en vrouw apotheek

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Winkelen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ja ik had vroeger een huisarts, en zijn vrouw was zijn assistente. Naast hun praktijk zat een apotheek en daar werkte ook weer een familielid (welk weet ik niet).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn complimenten dat jij de vraag snapt. Ik kan er niet veel van maken...

Andere antwoorden (4)

Ja dat bestaat. In Breskens is een huisarts, waarnaast een apotheek is. De dokter en de apotheker zijn man en vrouw.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen als in een dorp geen klandizie genoeg is voor een apotheek mag een huisarts daar een apotheek runnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat noemen we een apotheekhoudende huisarts. Vroeger mocht iedere huisarts dat, mits hij de diploma's daarvoor had. Hij (zelden een zij) had dan een apotheker in dienst, en het kon natuurlijk ook een echtpaar zijn. Sinds ca. 15 jaar is er wetgeving dat dit niet meer mag als er een officieel gevestigde apotheek in de buurt is binnen (maar die afstand weet ik niet zeker) 10 km. Op het platteland komt het dus nog wel voor.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
In mijn dorp: meerdere huisartsen in één praktijk met in hetzelfde pand een apotheek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing